FAQ
Jak mogę złożyć zamówienie na stronie Idaliashop.pl?
Zamówienie można złożyć wyłączenie na stronie naszego sklepu poprzez dodanie produktów do „koszyka” poprzez kliknięcie „kup teraz”. Następnie należy przejść do koszyka, wybrać formę płatności i opcję dostawy. Po prawidłowo zrealizowanej płatności otrzymają Państwo mail z informacją o przyjęciu zamówienia wraz z jego numerem i statusem.
Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?
Naszymi partnerami w realizacji płatności jest platforma PayU oraz Przelewy24. Mają Państwo również możliwość zrealizowania płatności w formie tradycyjnego przelewu bankowego. Więcej informacji odnaleźć można w zakładce „Obsługa klienta” na stronie „Rodzaje płatności”.
Jakie formy dostawy realizowane przez sklep?
W naszym sklepie zamówione produkty wysyłane są poprzez firmę InPost – paczkomat lub kuriera. Nasz sklep daje również możliwość odbioru biżuterii osobiście w naszej siedzibie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym terminu odbioru.
Czy zamówiona biżuteria będzie ładnie zapakowana?
Oczywiście. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze produkty idealnie nadają się jako prezent na każdą okoliczność. Podarunek jest pakowany w eleganckie i schludne pudełko z naszym logo.
Możesz za dodatkową opłatą zamówić ozdobną torebkę, która jest dostosowana do wielkości pudełka na biżuterię. Nie ma nic lepszego niż srebrny naszyjnik wraz z dedykowanymi życzeniami, zapakowany w schludne opakowanie. Warto zaznaczyć, że do każdej torebki dorzucamy spersonalizowany karnet z życzeniami. Proszę pamiętać o dopisaniu w „uwagach” lub w mailu treść życzeń oraz dedykację.
Co w przypadku, gdy wybrana biżuteria jest niedostępna?
W takim przypadku prosimy o kliknięcie na karcie produktu “powiadom o dostępności” lub o kontakt mailowy pod adresem kontakt@idaliashop.pl, gdzie będą Państwo mogli otrzymać informację na temat terminu ponownej dostępności towaru w sklepie.
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Nasz sklep stara się realizować zamówienia możliwie szybko. W zależności od ilości zamówień realizacja trwa 2-3 dni robocze.
Czy mogę dokonać zakupów przez telefon?
Nie dajemy możliwości złożenia zamówienia drogą telefoniczną za względu na konieczność akceptacji regulaminu sklepu na stronie www.idaliashop.pl
Czy zostanę poinformowany o statusie mojego zamówienia?
Tak, każdy klient otrzymuje po dokonaniu zamówienia status jego realizacji na każdym etapie drogą mailową.
Czy i kiedy mogę anulować zamówienie ?
Zamówienie może zostać anulowane przez zarejestrowanych klientów do momentu otrzymania informacji mailowe